0%
palm palm

Politica de rezervare/returnare/anulare

Politica de rezervare/anulare/returnare

Vă mulțumim ca ați ales Hotel Proton K3!

SANIMED ESTIVAL S.R.L., înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J13/2253/2003, CUI  RO15618043,sediul social in Constanta,statiunea Neptun,Aleea Steagurilor nr 3,Camin C7 își rezervă dreptul de a schimba și actualiza în orice moment conținutul acestui website, Termenii și Condițiile de utilizare precum și Politica de rezervare/anulare/returnare, fără niciun fel de notificare prealabilă.

CONDIȚIILE DE REZERVARE LA HOTEL PROTON K3 NEPTUN

Pentru rezervările efectuate pe site-ul www.hotelprotonk3.ro

Puteți utiliza sistemul nostru de rezervări online pentru a verifica disponibilitățile sau pentru a calcula valoarea sejurului, iar după finalizarea  rezervării veți primi confirmarea acesteia. Tariful total calculat în sistemul de rezervări online include TVA.

Rezervarea  este înregistrată automat și suma integrală sau avansul stabilit de administratorul hotelului pentru confirmarea rezervării  va fi debitată de pe cardul dumneavoastră (Visa, Mastercard). Rezervările efectuate pe site pot fi achitate si prin utilizarea cardurilor de vacanta Pluxee, UP Romania sau Edenred.

Pentru rezervările efectuate telefonic sau e-mail

Vă rugăm să contactați departamentul de rezervări la numărul de telefon

Fix:+40241732050

Mobil:+40773810947

sau prin e-mail la hotel_protonk3@yahoo.com

Se acceptă plata rezervarilor cu carduri de vacanță cu condiția ca acestea să fie emise pe numele oaspeților care se vor caza. Hotelul are dreptul de a solicita dovada titularului cardului de vacanță.

Rezervările se pot efectua doar pe numele oaspeților ce se vor caza, nu se pot efectua mai multe rezervări pe același nume.

PRET SI MODUL DE PLATA

Tarifele pot fi diferite în funcție de canalul prin care este efectuată rezervarea (website, telefonic, e-mail sau alte platforme online).

Tarifele diferă atât în funcţie de tipul de cameră pentru care optaţi, disponibilitate, perioadă, cât și în funcție de numărul de persoane din cameră.

La rezervare puteti opta pentru Pachetele de Cazare cu Servicii de masa incluse: Pachet Cazare cu Mic Dejun, Demipensiune, Pensiune Completa prin fisa cont la terasa Bali

Dupa efectuarea rezervarii online ,in termen de 2 (doua) zile lucratoare de la data confirmării,clientul se obligă să plateasca un avans din prețul serviciilor de cazare solicitate.

Dacă rezervarea nu a fost achitată integral, diferența de plată/plata integrală a sejurului se face în momentul check-in-ului.

De asemenea, hotelul are dreptul de a stabili termene anterioare pentru plata prețului integral, precum și condiții de modificare și anulare a rezervării, precum reduceri de preț sau alte condiții promoționale.

Metode de plata :
Card (Visa, MasterCard) la POS-ul din recepție, la check-in sau online, prin intermediul unui link de plata securizat transmis de către departamentul de rezervări la cerere, după confirmarea sejurului;
Transfer bancar în baza indicațiilor transmise în acest sens de către departamentul de rezervări.
Card de vacanta, prin intermediul POS-ului din receptie la check-in sau online, prin intermediul unui link de plata securizat transmis de catre departamentul de rezervari, la cerere, dupa efectuarea rezervarii;

Cash la receptia hotelului.

La check-in se va achita o taxa de promovare a turismului.

Taxa de promovare a turismului este de de 5 ron/turist(persoana adulta)/zi din valoarea fiecarei nopti de cazare fara TVA adoptata de Consiliul Local Mangalia prin HCL nr 438 / 22.12.2021 ;

Clientul care solicita factura are obligația să verifice detaliile din document înainte de achita contravaloarea  serviciilor. Efectuarea plății de către client are valoarea unei confirmări exprese a facturii fiscale, iar eventualele solicitări ulterioare de modificare nu vor fi luate în considerare de către hotel.

Sanimed Estival S.R.L. își rezervă dreptul de a schimba tarifele și de a publica oferte speciale în funcție de numărul camerelor disponibile la momentul respectiv. Rezervările deja efectuate și confirmate la un anumit tarif nu vor suferi modificări dacă o ofertă nouă este prezentată pe site între timp.

SOSIREA ȘI PLECAREA

Cazarea incepe dupa ora 16:00 si se termina inainte de ora 12:00 in ziua plecarii.

Cazarea în afară orelor prestabilite este condiționată de disponibilitate și trebuie să fie reconfirmată cu recepția. În cazul în care se dorește late check-in, vă rugăm să informați recepția.
– Camerele neocupate până în ora 22:00 din ziua check in ului sunt considerate a fi No Show, unitatea de cazare își rezervă dreptul de la atribui unei alte rezervări, dacă nu s-au comunicat detalii suplimentare de către client.
– in ipoteza in care in ziua check-out-ului acestia nu elibereaza camera pana la ora 12, se va achita un tarif suplimentar de late check-out conform grilei :
– Check out intre orele 13:00 – 15:00 – 30% din tariful noptii urmatoare,
– Check out intre orele 15:00 – 18:00 – 50% din tariful contractual (fara mese incluse) al noptii urmatoare,
– Check out dupa ora 18:00 – 100% din tariful contractual (fara mese incluse) al noptii urmatoare;

Alocarea camerelor se face în funcție de disponibilitatea din ziua check-in-ului. Din acest motiv, nu putem garanta o anumită cameră, un anumit etaj, camere alăturate etc. Solicitările de acest gen sunt considerate preferințe ale turiștilor pe care încercăm să le satisfacem în limita disponibilităților, fiind exclusă garantarea.

Schimbarea tipului de cameră se poate realiza la cerere, dar nu cu mai puțin de 7 zile înainte de check-in; clientul va suportă eventualele diferențe de tarif survenite că urmare a upgrade-ului spațiului de cazare. În caz de downgrade se vor acordă servicii de bar în baza sumei în plus deja achitată

Oaspeții au obligația de a prezenta recepționerului actul de identitate propriu și, după caz, al copiilor: cartea de identitate, pașaportul și, după caz, certificatul de naștere (în cazul copiilor), a voucher-ului (în cazul turiștilor cu sejurul achiziționat printr-o agenție de turism) și de a completa fișa de sosire.Hotelul își rezervă dreptul de a nu caza oaspeții fără acte de identitate sau minori.

CONDIȚIILE DE ANULARE/RAMBURSARE

Dacă rezervarea este anulată sau în caz de neprezentare, va fi reținut prețul total al avansului rezervării.

Dacă rezervarea este anulată sau în caz de neprezentare,valoarea totală achitata pana la momentul rezervării este nerambursabila.

Dacă durata sejurului se scurtează,din motive independente,hotelul nu are obligația de a restitui contravaloarea nopților neconsumate.

Schimbarea perioadei de sejur este permisă doar cu mai mult de 14 zile înainte de check-în-ul stabilit inițial, la cerere, în limita disponibilității comunicată de departamentul de rezervări al hoteluluui.

In cazuri de FORTA MAJORA (incluzand, dar nelimitandu-se la epidemii, incendiu, inundatie, cutremur, razboi) imposibilitatea efectuarii sejurului nu atrage dupa sine returnarea avansului platit. Acesta se transfoma in voucher pe care clientul il poate folosi in termen de 12 luni din momentul anularii.
Nu pot constitui motive pentru anulare urmatoale cazuri: pozele de prezentare (interior si exterior) de pe site,conditiile meteo nefavorabile, starea drumului,motive personale.

In cazul neefectuarii platilor pana la data scadenta, rezervarea se considera anulata.

SELECTAREA OASPEȚILOR

Respectul față de ceilalți oaspeți și față de personalul hotelului este obligatoriu.

Limbajul neadecvat, ridicarea tonului sau injuriile dau dreptul unității hoteliere să întrerupă sejurul, fără returnarea sumelor achitate.

Încurajăm oaspeții să transmită unității hoteliere, într-o manieră respectuoasă, orice sugestie, solicitare, plângere sau recomandare.

Considerăm că în momentul accesării oricărui serviciu oferit de hotel, oaspetele a luat la cunoștintă termenii și condițiile menționate mai sus și le-a acceptat în mod tacit.

Politica hotelului poate fi modificată fără notificare prealabilă.

Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta oaspeții.

LITIGIILE

Drepturile și obligațiile utilizatorilor site-ului, prevăzute ca Termeni și Condiții, precum și toate efectele juridice pe care le produc Termenii și Condițiile, vor fi interpretate și guvernate în conformitate cu legea româna în vigoare. Orice litigiu născut din/sau în legatură cu Termenii și Condițiile acestui site va fi soluționat mai întâi pe cale amiabilă. În cazul imposibilității ajungerii la un acord, litigiul va fi soluționat de către instanța judecatorească română competentă.

CONDUITA

Din motive comerciale și sanitare, nu se admite introducerea în incinta hotelului și depozitarea în cameră sau pe balcoane a produselor alimentare și a băuturilor aduse din exterior.

Utilizarea echipamentelor de gătit/încălzit în camerele hotelului este strict interzisă. Hotelul își rezervă dreptul de a evacua persoanele care aduc și utilizează astfel de echipamente.

Dacă sunt persoane care perturbă liniștea celorlalti oaspeți, în camerele hotelului sau spațiile comune, hotelul își rezervă dreptul de a evacua oaspeții respectivi.

Recomandăm o ținută decentă și un comportament respectuos în recepția hotelului, atât față de ceilalti oaspeți, cât și față de personalul hotelului.

Hotelul își rezervă dreptul de a refuza o nouă cazare a turiștilor sau clienților care într-un  sejur anterior au dat dovadă de comportament inadecvat, necorespunzător și prin aceasta au creat un disconfort altor turiști sau angajaților unității de cazare și/sau au adus prejudicii de orice natură unității hoteliere.

În situația în care din orice motiv acestor clienți sau turiști li s-a efectuat o rezervare de sejur, hotelul va proceda la anularea sejurului și va înapoia sumele aferente cazării și a altor facilități (în situația în care s-au contractat) puse la dispoziție de unitatea hotelieră.

Administrația hotelului nu este responsabilă de obiectele sau valorile uitate, pierdute, nesupravegheate sau neprotejate.

In cazul defectiunilor constatate dupa cazare sau aparute in camera pe durata sejurului se va anunta imediat receptia pentru remediere.

In cazul defectiunilor sau daunelor provocate in hotel se va anunta receptia hotelului.Lista cu valorile obiectelor sunt prezente in mapa informativa din camera sau la receptie.

ALTE INFORMATII

În camere nu există frigidere casnice, ci numai frigidere sau răcitoare hoteliere de tip minibar destinate exclusiv păstrării băuturilor specifice acestui tip de serviciu. Răcitoarele minibar nu sunt în măsură să păstreze alimente, cu atât mai mult nu pot asigura păstrarea corespunzătoare a alimentelor pentru sugari și copii.

Fumatul este interzis în incinta hotelului, exceptând balcoanele camerelor și spațiile din hotel amenajate/dotate cu scrumiere. Turiștii care nu respectă această regulă vor suporta rigorile legii nr. 15/2016 (amendă de la 100 lei la 500 lei).

Hotelul nu își asumă în niciun fel responsabilitatea civilă sau penală pentru orice fel de pagubă sau prejudiciu, aduse mașinilor, vehiculelor motorizate sau nemotorizate, pentru bunurile lăsate în interiorul acestora sau pentru pagubele cauzate din pricina avarierii.Hotelul dispune de spatii neamenajate de parcare in fata cat si in spatele cladirii

Nu se poate solicita rezervarea locurilor de parcare.

Este permis accesul cu animale de companie,  câini, pisici, de dimensiune mica si medie contra cost

Fotografiile publicate pe site sunt cu titlu de prezentare și pot diferi în orice mod (culoare, aspect etc.) de serviciile oferite.

 

+

Caută cameră

Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *





Hotel Proton K3
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.